Yasuo Fukushima - člen 13. divize
+2
Miss_Atlantis
Ranum
6 posters
Strana 1 z 2
Strana 1 z 2 • 1, 2
Yasuo Fukushima - člen 13. divize
Jméno: Yasuo Fukushima
divize:13
Vzhled:
Menší postavy. Vlastně ještě ani ne úplně dospělí muž spíš klasický náctiletý. Pohublí usměvavý. Modré živelné oči přátelský usměvavý obličej bílé vlasy.
Zajímavosti Když má čas tak hodně rád rybaří, buď na prut nebo pomocí kopí. Ve volném čase rád pomáhá obyčejným lidem ze seireitei, ať už jako poslíček nebo prostě jako hoch pro všechno asi tím splácí svůj domnělí dluh vůči nim.
Historie:
Bylo nebylo
Yasuo byl za života celkem normální dítě. Narodil se do běžné rodiny střední třídy, do města, jehož jméno snad ani není tak důležité. Důležitým nejspíš nemusíme ani shledat fakt, že byl Yasuo prvním chlapcem po dvou děvčatech, a že tím hlavně v mládí velice trpěl, neb byl sestřičkami oblékání do šatiček malován a vůbec všeobecně šikanován. Ale v přiměřených mezích ony ho zase museli hlídat, což bylo u aktivního dítěte, jako byl Yasuo téměř nadlidský úkol. I tak se Yasuovi úspěšně dařilo dožít se sladké puberty a vzdorovat všemu od rodičů počínaje po snad kohokoliv. Prostě normální život Yasuova hyperaktivita byla celkem snadno řešena velice intenzivním tréninkem kolektivních sportů a kenda. I když i to nestačil on to, aby mladý Yasuo neběhal za holkama a vůbec nepodnikal bujaré výpravy do hospod a tak. Inu správný mírně rozzlobený a více aktivní mladý muž. Idylku tohoto počínání přerušila nešťastná událost. Ve věku necelých 17 let byl Yasuův život ukončen během tak prosté věci jako je nakup potravin. To pár chlapů se rozhodlo nakupovat s maskami a zbraněmi a Yasuo měl tu smůlu, že byl ve špatný čas na špatném místě a tak když jednomu z mužů přetekli nervy a jeho zbraň vystřelila, stál Yasuo přesně v dráze letu kulky. Kulka narušila plíce, takže ho čekala ne moc pěkná smrt udušením… Po smrti trávil ještě nějaký čas ve světě živých, než byl konečně schopen přijmout vlastní smrt a vstoupit do světa mrtvých.
Ale spíš bylo, než nebylo
A tak se Yasuo ocitl v Soul Society. Prvních pár dnů pro něj bylo těžkých, nevěděl pořádně kde je ani co tam dělá, ale jeho přátelská povaha a trocha štěstí mu velice brzy vytvořila novou rodinu. Pravda tkadlena a hmm jak nejlépe nazvat tuto pozici muž který chytá ryby jen tak občas vytvoří nějaký alkohol pro pobavení okolí, tedy těch co to s nimi něco udělá… Nu prostě taková celkem pohodová rodinka. Pravdou je že od svého nového otce se Yasuo naučil spoustu nepěkných věcí zejména o rybaření a technikách, jak i z něčeho nenormálního udělat alkohol. Neměl tušení, k čemu mu to bude ve světě, kde konkrétně jíst můžou snad jen shinigami ,ale nehodlal to řešit. Spíš se bavil tím, že pro lidi z okolních ulic roznášel vzkazy balíčky a tak prostě dělal si přátele a známé pravda co mu mohli nabídnout tak vzácného nejspíše nic, ale jemu to nijak nevadilo. Po nějakém čase se Yasuo začal až moc zajímat o Shinigami. Několikrát měl možnost pozorovat je při obhlídkách nebo zjednávání pořádku tušil, o tom co všechno vykonávají pro jejich ochranu a někde hluboko v sobě pociťoval rostoucí touhu stát se jedním z nich.
v jednom království, žila Katana a ta katana se jmenovala…
A tak se po jistých peripetiích a přes známé (ten řekl tomu ten zas tamtomu a nakonec to skončilo u správného shinigamiho). Dostal do akademie určené pravě těmto "ozbrojeným složkám“. Tvrdost tréninku a nedostatek času nesl Yasuo z počátku hodně těžko. Stejně tak i fakt, že nemohl vídat svoje rodiče a známé tak často jak chtěl, vlastně je nemohl vídat skoro vůbec. Tedy minimálně z kraje fakt, že začínal mít hlad a dařilo se mu tu a tam na chvilku pomoci lidem, které znal. Proč? Protože mu dost pomohlo, když potřeboval on a tak trochu věřili v jeho sen stát se shinihgamim. Pro tento cíl dřel Yasuo dnem i nocí s obrovskou pečlivostí, jakmile získal svou zanpakutou snažil se s ní spojit a komunikovat což se mu po jistých velice legračních potížích i dařilo. V akademii Yasuo rostl ne do výšky spíš jeho duše rostla a rozvíjela se, jako květ když o něj někdo pečuje. Velice brzy poznal jméno své Zanpakutou i její charakter. Pravda je, že byl Yasuo docela rád za to, že je taková jaká je. Brzy, v relativním měřítku( a pro Yasua určitě brzy), zvládl shikai a učil se používat jej, vštěpoval si umění rychlých kroků stejně, jako se začal věnovat studiu kido. Prostě a jednoduše začal pracovat na tom, aby byl jako Shinigami k něčemu platný. Za čas Když měl být Yasuo přidělen do divize a začít opravdovou práci boha smrti. Jeho divizí se měla stát 13 divize. Yasuo to prohlásil šťastným znamením a očekával věci budoucí.
Schopnosti shinigamiho
Ovládání Zanpakutou: 10 Yasuo Bere Cullain jako nejlepší kamarádku a docela s ní vychází jejich sehranost je velice dobrá.
Hado: 0 možná kdyby hodně chtěl tak se nějaké útočné kido naučí, ale zatím nechce.
Bakudo: 5 učenliví typ hlavně co se týká toho někoho přidržet na místě a pak ho pomocí Cul-chan prošpikovat.
Léčení: 0 ( umí se ovázat zná první pomoc a ví kde je nemocnice ...to mu ke štěstí stačí)
Shunpo: 10 (znovu nevím které další modifikace na této úrovni muže mít) rychlost potřebuje ať už k uhýbání se nebo k tomu aby se dostal k hollow dostatečně blízko.
Další schopnosti:
umí rybařit a dobře , boj s katanou nebo kopím zvládá na svoje zařazení celkem slušně. Ač to nerad přiznává, zná spoustu metod, jak udělat velice dobrý alkoholický napoj. Zná spoustu obyčejných lidí tedy rolníků obchodníků, bylinkářů a bohové vědí koho ještě a je u nich celkem oblíbený (právě pro jeho ochotu pomáhat bezplatně)
Zanpakutou
Jméno:Cú Chulainn ( Yasuo používá spíš Cul-chan,nebo prostě Cul)
Povaha: dynamická, akční, ale i trpělivá a občas vedoucí Yasua k různým zamyšlením.
Vztah k uživateli. Bere Yasua jako mladšího brášku, nebo něco takového popichuje ho podporuje ho a navádí ho k balení holek. Strašně rada podporuje jeho mysl v představách o nějakých slečnách a tak.
Vzhled:
v normálním stavu.
Popis Shiakai
Jak vidno meč se změní na kopí toto má, však jednu výhodu lze ho pomocí myšlenky zhmotnit zpátky v uživatelových rukách. Tedy pokud je hozeno muže zmizet a vrátit se zpět pokud je vyraženo objeví se v rukou a to velice rychle a v poloze v jakého jí Yasuo potřebuje. Dokonce lze takto měnit polohu kopí, nicméně pak nastává okamžik kdy je Yasuo úplně beze zbraně)
Specifika onoho vracení kopí:
V podstatě existují dvě techniky jak vrátit kopí zpátky. Významně upozorňuji na slova vrátit a zpátky tedy není možné takto kopí někam vyslat.
1) fyzický přesun. Zde nejlepším srovnáním bude Torovo kladivo ze severské mytologie nebo velice účinná telepatie zaměřená pouze na jeden a jediný předmět jde o to, že Cul a Yasuo už prostě mezi sebou mají jakési pouto takže Yasuo dokáže kopí pouhou myšlenkou přimět k návratu zpátky. Rychlost návratu muže být jakákoliv do rychlosti obyčejného vrženého kopí. Kopí teoreticky zvládne nést předměty do cca váhy 0,5 kg. Setkání s těžším předmětem nebo zavěšení se silou o větší hodnotě kopí zastaví, lze navýšením reiatsu zachycené kopí vyprostit (lepe pokusit se o to) ale výsledky jsou všelijaké. Co se vzdáleností a pravidel pro tento přesun týká Yasuo musí jasně vědět, kde jeho kopí je, tedy musí mít v mysli obraz kopí na daném místě, tento obraz je nejjednodušeji formován skrze zrakový vjem v takovém případě stačí vidět jednu setinu celkové délky kopí na to, aby se přesunulo celé (u rovného předmětu, který znáte, stačí vidět začátek, abyste si představili zbytek) samozřejmě pokud je část, kterou nevidí zavalena nebo zatížena tak jí prostě k sobě nepřivolá ani, kdyby se na uši stavěl. Vzdálenost pak závisí na běžném lidském vnímání a velikosti části, která je viditelná a tedy i pozorována, let a doba letu odpovídá době letu při rychlosti posouvání, která je stanovena výše.
shrnutí metody: Kopí se vrací jako celek maximální rychlostí vrženého kopí na vzdálenost stejnou s viditelnosti (víceméně kolem 200-500m max v zakyslosti na podmínkách) pokud je kopí zatíženo něčím větším nehne se, leda by bylo přitahováno větším reiatsu.
2) je výše zmíněné znovu složení kopí, jedná se o vlastní rozložení kopí na částečky dušení energie tak malých rozměrů a tak velmi rychlých že snad není možné je normálními podmínkami zaznamenat, pokud by však v cestě bylo pole absorbující reiatsu nebo někdo s takovou schopností nebyl by v diagonálním směru přesun možný (fakt že přesun touto metodou není možný si Yasuo plně uvědomuje). Asi největší rozdíl je tedy v tom, že lze takto kopí vyprostit i z pod překážek. Rozhmotnění a znovu složení stvoření kopí trvá v závislosti na vzdálenosti a kvadrátu síly s jakou je toto kopí nuceno k přesunu. Nicméně maximální vzdálenost opět spočívá v lidském zraku a jeho hrubému dohledu, i když u této metody lze tuto vzdálenost přesáhnout zhruba o 1/5 délky díky duševnímu ověření cesty a vnímaní přítomnosti kopí myslí). Řádově se tedy čas přesunu kopí touto metodou pohybuje v hodnotách 2-7 vteřin pro odhmotnění a 4-10 pro znovu složení (u rozhmotnění se jedná čas nutný k rozhmotnění, které probíhá najednou zhmotnění má pak dva způsoby a to bud uplynutí času a nárazové zhmotnění celého kopí, nebo zhmotňování postupně). Jakousi výjimkou z pravidla je přímí přesun kopí v rukou kdy je doba přesunu paradoxně nejdelší a to celých 20 vteřin.(samozřejmě se postupem času budou tyto údaje zrychlovat). Co se zhmotňovací fáze týká, za příslušného přidání reiatsu lze kopí zhmotňovat postupně tedy od špice směrem dozadu a to tak že zhmotněnou části už je možno zacházet jako se zbraní, toto je však velice náročné a vyčerpávající. Takto lze ale zhmotnit závislosti na čase určitou část kopí a další zhmotňovat postupně.
Shrnutí metody: Kopí se odhmotní a přesune vzdálenost je o něco delší než u předchozí metody, každopádně celá fáze odhmotnění a znovu zhmotnění nějakou chvíli zabere v zavilosti na vzdálenosti a tak. Když by přesouval kopí v ruce, bude to trvat nejdéle víceméně zhmotnění než odhmotnění. Fáze zhmotnění lze provést postupně od špice pro případ nutnosti bojovat i s krátkým kopím nebo jen špicí.
Útoky:
chitabi ouda
použití tohoto útoku vypadá tak, že zatímco Yasuo zaujme bojové postavení mírným pokrčením v kolenou, tak se před ním vykreslí kruh o poloměru asi 15cm. Poté Yasuo učiní v rychlosti několik desítek (ne není jich 64 ani jiný násobek) bodnutí směrem v před dosah je asi 30 cm zásahové zóny jsou vitální zóny ať už u člověka nebo hollow tedy oblasti které způsobí smrt paralýzu apod. Hlavní nevýhodou je, že onen kruh prozradí, že se bude něco dít, takže je relativně možné uskočit. Několika desítkami na začáteční úrovni je myšleno tak 30 a níž.
Kruh
touei
obraná technika, která je založená na zrychlení pohybu a vykrývaní projektilů celým kopím, tedy lepe řečeno k odchylování projektilů z dráhy letu. Samozřejmě lze odchytil jen projektily patřičně velké a letící tak rychle aby to bylo možné a i tak není plně zaručeno, že sražený předmět reiatsu či jiný energetický projetil) nezasáhne jinou část těla. Počet odražených předmětů v rámci jednoho použití je přímo úměrný velikosti předmětu (neb větší se trefuje, lepe) přímo úměrný hustotě letících předmětů v dané oblasti (20 dýk letících vice méně při sobě se zasáhne spíš než 4 každá jinde) a nepřímo úměrný rychlosti letícího předmětu. Samozřejmě těžké předměty lze odchytil jen minimálně, nebo vůbec, zatímco u předmětů lehčích budou takové předměty létat všude možně.
divize:13
Vzhled:
Menší postavy. Vlastně ještě ani ne úplně dospělí muž spíš klasický náctiletý. Pohublí usměvavý. Modré živelné oči přátelský usměvavý obličej bílé vlasy.
- Spoiler:
Zajímavosti Když má čas tak hodně rád rybaří, buď na prut nebo pomocí kopí. Ve volném čase rád pomáhá obyčejným lidem ze seireitei, ať už jako poslíček nebo prostě jako hoch pro všechno asi tím splácí svůj domnělí dluh vůči nim.
Historie:
Bylo nebylo
Yasuo byl za života celkem normální dítě. Narodil se do běžné rodiny střední třídy, do města, jehož jméno snad ani není tak důležité. Důležitým nejspíš nemusíme ani shledat fakt, že byl Yasuo prvním chlapcem po dvou děvčatech, a že tím hlavně v mládí velice trpěl, neb byl sestřičkami oblékání do šatiček malován a vůbec všeobecně šikanován. Ale v přiměřených mezích ony ho zase museli hlídat, což bylo u aktivního dítěte, jako byl Yasuo téměř nadlidský úkol. I tak se Yasuovi úspěšně dařilo dožít se sladké puberty a vzdorovat všemu od rodičů počínaje po snad kohokoliv. Prostě normální život Yasuova hyperaktivita byla celkem snadno řešena velice intenzivním tréninkem kolektivních sportů a kenda. I když i to nestačil on to, aby mladý Yasuo neběhal za holkama a vůbec nepodnikal bujaré výpravy do hospod a tak. Inu správný mírně rozzlobený a více aktivní mladý muž. Idylku tohoto počínání přerušila nešťastná událost. Ve věku necelých 17 let byl Yasuův život ukončen během tak prosté věci jako je nakup potravin. To pár chlapů se rozhodlo nakupovat s maskami a zbraněmi a Yasuo měl tu smůlu, že byl ve špatný čas na špatném místě a tak když jednomu z mužů přetekli nervy a jeho zbraň vystřelila, stál Yasuo přesně v dráze letu kulky. Kulka narušila plíce, takže ho čekala ne moc pěkná smrt udušením… Po smrti trávil ještě nějaký čas ve světě živých, než byl konečně schopen přijmout vlastní smrt a vstoupit do světa mrtvých.
Ale spíš bylo, než nebylo
A tak se Yasuo ocitl v Soul Society. Prvních pár dnů pro něj bylo těžkých, nevěděl pořádně kde je ani co tam dělá, ale jeho přátelská povaha a trocha štěstí mu velice brzy vytvořila novou rodinu. Pravda tkadlena a hmm jak nejlépe nazvat tuto pozici muž který chytá ryby jen tak občas vytvoří nějaký alkohol pro pobavení okolí, tedy těch co to s nimi něco udělá… Nu prostě taková celkem pohodová rodinka. Pravdou je že od svého nového otce se Yasuo naučil spoustu nepěkných věcí zejména o rybaření a technikách, jak i z něčeho nenormálního udělat alkohol. Neměl tušení, k čemu mu to bude ve světě, kde konkrétně jíst můžou snad jen shinigami ,ale nehodlal to řešit. Spíš se bavil tím, že pro lidi z okolních ulic roznášel vzkazy balíčky a tak prostě dělal si přátele a známé pravda co mu mohli nabídnout tak vzácného nejspíše nic, ale jemu to nijak nevadilo. Po nějakém čase se Yasuo začal až moc zajímat o Shinigami. Několikrát měl možnost pozorovat je při obhlídkách nebo zjednávání pořádku tušil, o tom co všechno vykonávají pro jejich ochranu a někde hluboko v sobě pociťoval rostoucí touhu stát se jedním z nich.
v jednom království, žila Katana a ta katana se jmenovala…
A tak se po jistých peripetiích a přes známé (ten řekl tomu ten zas tamtomu a nakonec to skončilo u správného shinigamiho). Dostal do akademie určené pravě těmto "ozbrojeným složkám“. Tvrdost tréninku a nedostatek času nesl Yasuo z počátku hodně těžko. Stejně tak i fakt, že nemohl vídat svoje rodiče a známé tak často jak chtěl, vlastně je nemohl vídat skoro vůbec. Tedy minimálně z kraje fakt, že začínal mít hlad a dařilo se mu tu a tam na chvilku pomoci lidem, které znal. Proč? Protože mu dost pomohlo, když potřeboval on a tak trochu věřili v jeho sen stát se shinihgamim. Pro tento cíl dřel Yasuo dnem i nocí s obrovskou pečlivostí, jakmile získal svou zanpakutou snažil se s ní spojit a komunikovat což se mu po jistých velice legračních potížích i dařilo. V akademii Yasuo rostl ne do výšky spíš jeho duše rostla a rozvíjela se, jako květ když o něj někdo pečuje. Velice brzy poznal jméno své Zanpakutou i její charakter. Pravda je, že byl Yasuo docela rád za to, že je taková jaká je. Brzy, v relativním měřítku( a pro Yasua určitě brzy), zvládl shikai a učil se používat jej, vštěpoval si umění rychlých kroků stejně, jako se začal věnovat studiu kido. Prostě a jednoduše začal pracovat na tom, aby byl jako Shinigami k něčemu platný. Za čas Když měl být Yasuo přidělen do divize a začít opravdovou práci boha smrti. Jeho divizí se měla stát 13 divize. Yasuo to prohlásil šťastným znamením a očekával věci budoucí.
Schopnosti shinigamiho
Ovládání Zanpakutou: 10 Yasuo Bere Cullain jako nejlepší kamarádku a docela s ní vychází jejich sehranost je velice dobrá.
Hado: 0 možná kdyby hodně chtěl tak se nějaké útočné kido naučí, ale zatím nechce.
Bakudo: 5 učenliví typ hlavně co se týká toho někoho přidržet na místě a pak ho pomocí Cul-chan prošpikovat.
Léčení: 0 ( umí se ovázat zná první pomoc a ví kde je nemocnice ...to mu ke štěstí stačí)
Shunpo: 10 (znovu nevím které další modifikace na této úrovni muže mít) rychlost potřebuje ať už k uhýbání se nebo k tomu aby se dostal k hollow dostatečně blízko.
Další schopnosti:
umí rybařit a dobře , boj s katanou nebo kopím zvládá na svoje zařazení celkem slušně. Ač to nerad přiznává, zná spoustu metod, jak udělat velice dobrý alkoholický napoj. Zná spoustu obyčejných lidí tedy rolníků obchodníků, bylinkářů a bohové vědí koho ještě a je u nich celkem oblíbený (právě pro jeho ochotu pomáhat bezplatně)
Zanpakutou
Jméno:Cú Chulainn ( Yasuo používá spíš Cul-chan,nebo prostě Cul)
Povaha: dynamická, akční, ale i trpělivá a občas vedoucí Yasua k různým zamyšlením.
Vztah k uživateli. Bere Yasua jako mladšího brášku, nebo něco takového popichuje ho podporuje ho a navádí ho k balení holek. Strašně rada podporuje jeho mysl v představách o nějakých slečnách a tak.
Vzhled:
- Spoiler:
v normálním stavu.
- Spoiler:
- Spoiler:
Popis Shiakai
Jak vidno meč se změní na kopí toto má, však jednu výhodu lze ho pomocí myšlenky zhmotnit zpátky v uživatelových rukách. Tedy pokud je hozeno muže zmizet a vrátit se zpět pokud je vyraženo objeví se v rukou a to velice rychle a v poloze v jakého jí Yasuo potřebuje. Dokonce lze takto měnit polohu kopí, nicméně pak nastává okamžik kdy je Yasuo úplně beze zbraně)
Specifika onoho vracení kopí:
V podstatě existují dvě techniky jak vrátit kopí zpátky. Významně upozorňuji na slova vrátit a zpátky tedy není možné takto kopí někam vyslat.
1) fyzický přesun. Zde nejlepším srovnáním bude Torovo kladivo ze severské mytologie nebo velice účinná telepatie zaměřená pouze na jeden a jediný předmět jde o to, že Cul a Yasuo už prostě mezi sebou mají jakési pouto takže Yasuo dokáže kopí pouhou myšlenkou přimět k návratu zpátky. Rychlost návratu muže být jakákoliv do rychlosti obyčejného vrženého kopí. Kopí teoreticky zvládne nést předměty do cca váhy 0,5 kg. Setkání s těžším předmětem nebo zavěšení se silou o větší hodnotě kopí zastaví, lze navýšením reiatsu zachycené kopí vyprostit (lepe pokusit se o to) ale výsledky jsou všelijaké. Co se vzdáleností a pravidel pro tento přesun týká Yasuo musí jasně vědět, kde jeho kopí je, tedy musí mít v mysli obraz kopí na daném místě, tento obraz je nejjednodušeji formován skrze zrakový vjem v takovém případě stačí vidět jednu setinu celkové délky kopí na to, aby se přesunulo celé (u rovného předmětu, který znáte, stačí vidět začátek, abyste si představili zbytek) samozřejmě pokud je část, kterou nevidí zavalena nebo zatížena tak jí prostě k sobě nepřivolá ani, kdyby se na uši stavěl. Vzdálenost pak závisí na běžném lidském vnímání a velikosti části, která je viditelná a tedy i pozorována, let a doba letu odpovídá době letu při rychlosti posouvání, která je stanovena výše.
shrnutí metody: Kopí se vrací jako celek maximální rychlostí vrženého kopí na vzdálenost stejnou s viditelnosti (víceméně kolem 200-500m max v zakyslosti na podmínkách) pokud je kopí zatíženo něčím větším nehne se, leda by bylo přitahováno větším reiatsu.
2) je výše zmíněné znovu složení kopí, jedná se o vlastní rozložení kopí na částečky dušení energie tak malých rozměrů a tak velmi rychlých že snad není možné je normálními podmínkami zaznamenat, pokud by však v cestě bylo pole absorbující reiatsu nebo někdo s takovou schopností nebyl by v diagonálním směru přesun možný (fakt že přesun touto metodou není možný si Yasuo plně uvědomuje). Asi největší rozdíl je tedy v tom, že lze takto kopí vyprostit i z pod překážek. Rozhmotnění a znovu složení stvoření kopí trvá v závislosti na vzdálenosti a kvadrátu síly s jakou je toto kopí nuceno k přesunu. Nicméně maximální vzdálenost opět spočívá v lidském zraku a jeho hrubému dohledu, i když u této metody lze tuto vzdálenost přesáhnout zhruba o 1/5 délky díky duševnímu ověření cesty a vnímaní přítomnosti kopí myslí). Řádově se tedy čas přesunu kopí touto metodou pohybuje v hodnotách 2-7 vteřin pro odhmotnění a 4-10 pro znovu složení (u rozhmotnění se jedná čas nutný k rozhmotnění, které probíhá najednou zhmotnění má pak dva způsoby a to bud uplynutí času a nárazové zhmotnění celého kopí, nebo zhmotňování postupně). Jakousi výjimkou z pravidla je přímí přesun kopí v rukou kdy je doba přesunu paradoxně nejdelší a to celých 20 vteřin.(samozřejmě se postupem času budou tyto údaje zrychlovat). Co se zhmotňovací fáze týká, za příslušného přidání reiatsu lze kopí zhmotňovat postupně tedy od špice směrem dozadu a to tak že zhmotněnou části už je možno zacházet jako se zbraní, toto je však velice náročné a vyčerpávající. Takto lze ale zhmotnit závislosti na čase určitou část kopí a další zhmotňovat postupně.
Shrnutí metody: Kopí se odhmotní a přesune vzdálenost je o něco delší než u předchozí metody, každopádně celá fáze odhmotnění a znovu zhmotnění nějakou chvíli zabere v zavilosti na vzdálenosti a tak. Když by přesouval kopí v ruce, bude to trvat nejdéle víceméně zhmotnění než odhmotnění. Fáze zhmotnění lze provést postupně od špice pro případ nutnosti bojovat i s krátkým kopím nebo jen špicí.
Útoky:
chitabi ouda
použití tohoto útoku vypadá tak, že zatímco Yasuo zaujme bojové postavení mírným pokrčením v kolenou, tak se před ním vykreslí kruh o poloměru asi 15cm. Poté Yasuo učiní v rychlosti několik desítek (ne není jich 64 ani jiný násobek) bodnutí směrem v před dosah je asi 30 cm zásahové zóny jsou vitální zóny ať už u člověka nebo hollow tedy oblasti které způsobí smrt paralýzu apod. Hlavní nevýhodou je, že onen kruh prozradí, že se bude něco dít, takže je relativně možné uskočit. Několika desítkami na začáteční úrovni je myšleno tak 30 a níž.
Kruh
- Spoiler:
touei
obraná technika, která je založená na zrychlení pohybu a vykrývaní projektilů celým kopím, tedy lepe řečeno k odchylování projektilů z dráhy letu. Samozřejmě lze odchytil jen projektily patřičně velké a letící tak rychle aby to bylo možné a i tak není plně zaručeno, že sražený předmět reiatsu či jiný energetický projetil) nezasáhne jinou část těla. Počet odražených předmětů v rámci jednoho použití je přímo úměrný velikosti předmětu (neb větší se trefuje, lepe) přímo úměrný hustotě letících předmětů v dané oblasti (20 dýk letících vice méně při sobě se zasáhne spíš než 4 každá jinde) a nepřímo úměrný rychlosti letícího předmětu. Samozřejmě těžké předměty lze odchytil jen minimálně, nebo vůbec, zatímco u předmětů lehčích budou takové předměty létat všude možně.
Naposledy upravil Ranum dne Sat Apr 02, 2011 11:58 pm, celkově upraveno 15 krát
Ranum- Počet příspěvků : 98
Datum registrace : 30. 03. 11
Re: Yasuo Fukushima - člen 13. divize
Než se do toho začtu, můžeš mi prosím napsat výslovnost toho tvého jména? Chci se jen ujistit, že ho umíš dobře přečíst, jinak bych tě poprosila o jiné, pokud možno japonsky znějící :-)
Miss_Atlantis- Kapitán 6. divize
- Počet příspěvků : 7179
Datum registrace : 05. 02. 10
Věk : 22
Bydliště : Přelouč
Re: Yasuo Fukushima - člen 13. divize
vim já jak se co čte ... jinak tohle je nejvíc jap znějící jméno z witch huntera který sem našel ( přirozená lenost mi zabranila v tvorbě nějaký složeniny z japonských slovníků jmen)Miss_Atlantis napsal:Než se do toho začtu, můžeš mi prosím napsat výslovnost toho tvého jména? Chci se jen ujistit, že ho umíš dobře přečíst, jinak bych tě poprosila o jiné, pokud možno japonsky znějící :-)
nevím nu přijde mi to jako japonsko čínsko thiasko bohové vědí co
navíc když tatík tej psotavy vypadá takto
- Spoiler:
Ranum- Počet příspěvků : 98
Datum registrace : 30. 03. 11
Re: Yasuo Fukushima - člen 13. divize
To jméno je dost čínský
Red- Kapitán 9. divize
- Počet příspěvků : 3866
Datum registrace : 13. 06. 10
Re: Yasuo Fukushima - člen 13. divize
noo z nejhorších chyb by to mělo být zítra (dnes ale v rozumější hodinu) to ještě projedu
Ranum- Počet příspěvků : 98
Datum registrace : 30. 03. 11
Re: Yasuo Fukushima - člen 13. divize
Jo, tohle je jasně čínské =)
Pokud by Miss chtěla výslovnost, tak [šink Baironk] (myslím )
Pokud by Miss chtěla výslovnost, tak [šink Baironk] (myslím )
Satoshi- Kapitán 12. divize
- Počet příspěvků : 3249
Datum registrace : 05. 04. 09
Věk : 32
Bydliště : Las Noches
Re: Yasuo Fukushima - člen 13. divize
Satoshi napsal:Jo, tohle je jasně čínské =)
Pokud by Miss chtěla výslovnost, tak [šink Baironk] (myslím )
To zní zajímavě ta výslovnost ... nu já fakt nevím nicméně mám takový pocit ,že pakliže existuje výslovnost ,která zní dostatečně čínský pro spokojenost všech. Muže se brát ta, ono totiž asi nikdy nebudu psát jméno postavy po výslovnosti ,ale prostě tak jak je. A každý ač si ho čte tak jak se mu to líbí.
Ranum- Počet příspěvků : 98
Datum registrace : 30. 03. 11
Re: Yasuo Fukushima - člen 13. divize
Ovšem my chceme japonské ;)
Satoshi- Kapitán 12. divize
- Počet příspěvků : 3249
Datum registrace : 05. 04. 09
Věk : 32
Bydliště : Las Noches
Re: Yasuo Fukushima - člen 13. divize
Co se týče toho tvýho bakudo tak bys mohl dávat....
0-20 bez zaříkadla(stejně tam toho moc není ^^)
21-50 se zaříkáním
50-61-63 (ano pokud bude miss hodná budeš moci používat rikujokoro!!!) tyto úrovně už s opravdu fatálním vyčerpáním nebo nějakým jiným failem
pro případ že by jsi chtěl 60 lvl bakuda zařadit do svého bojového arzenálu s častějším využitím než jednou za boj,tak si k tomu bakudu přidej ještě jeden bod,abys jich měl 6
0-20 bez zaříkadla(stejně tam toho moc není ^^)
21-50 se zaříkáním
50-61-63 (ano pokud bude miss hodná budeš moci používat rikujokoro!!!) tyto úrovně už s opravdu fatálním vyčerpáním nebo nějakým jiným failem
pro případ že by jsi chtěl 60 lvl bakuda zařadit do svého bojového arzenálu s častějším využitím než jednou za boj,tak si k tomu bakudu přidej ještě jeden bod,abys jich měl 6
Firel- Člen 6. Divize
- Počet příspěvků : 1540
Datum registrace : 03. 06. 10
Re: Yasuo Fukushima - člen 13. divize
Boha jeho a není to jedno já jen kolik japonců jsou furt jen japonci .... chjo dobře ale že bude problem s menem sem fakt nečekal spíš mi to příjde k smíchuSatoshi napsal:Ovšem my chceme japonské ;)
fajn tí mse dostávám k nutnosti seznamu bakudo podle čísel ... lenost je přirozená vlastnost řady flegmatikůFirel napsal:Co se týče toho tvýho bakudo tak bys mohl dávat....
0-20 bez zaříkadla(stejně tam toho moc není ^^)
21-50 se zaříkáním
50-61-63 (ano pokud bude miss hodná budeš moci používat rikujokoro!!!) tyto úrovně už s opravdu fatálním vyčerpáním nebo nějakým jiným failem
pro případ že by jsi chtěl 60 lvl bakuda zařadit do svého bojového arzenálu s častějším využitím než jednou za boj,tak si k tomu bakudu přidej ještě jeden bod,abys jich měl 6
Naposledy upravil Ranum dne Thu Mar 31, 2011 5:44 pm, celkově upraveno 1 krát
Ranum- Počet příspěvků : 98
Datum registrace : 30. 03. 11
Re: Yasuo Fukushima - člen 13. divize
Já jen chcu vidět, že víš, jak se to čte, to je vše :-) A je to jinak než říkal Satoshi :-P Jako... já vím, jak se to čte, akorát nechci, aby měl někdo postavu, jejíž jméno neumí přečíst, že :-D A vzhledem k tomu, že se preferujou japonský jména, tak pokud chce mít něco extra, musí prokázat extra znalost :3
Jinak tiše doufat v divizi, to asi nepřinese ovoce, ale zkus se tam přihlásit a třeba to vyjde :-)
K těm útokům, místo... toho slova na r co tam máš si tam prosím dej "touei", je to detail, ale já mám ráda japonštinu :-D A ten samý útok/techniku prosímtě nějak líp vysvětli, pochopila jsem z toho, že pomocí té rotace to může odrážet útoky, ale to ostatní ohledně odzbrojení a rotace špice jsem moc nepobrala.
Dál ta schopnost, že se ti vrátí zanpakutou zpátky do ruky, řekněme bude moct zůstat s určitými úpravami, ale rozhodně se ti nevrátí do ruky, když ti prostě upadne... to si ji budeš muset zvednout tak jako každý jiný :-)
Jinak tiše doufat v divizi, to asi nepřinese ovoce, ale zkus se tam přihlásit a třeba to vyjde :-)
K těm útokům, místo... toho slova na r co tam máš si tam prosím dej "touei", je to detail, ale já mám ráda japonštinu :-D A ten samý útok/techniku prosímtě nějak líp vysvětli, pochopila jsem z toho, že pomocí té rotace to může odrážet útoky, ale to ostatní ohledně odzbrojení a rotace špice jsem moc nepobrala.
Dál ta schopnost, že se ti vrátí zanpakutou zpátky do ruky, řekněme bude moct zůstat s určitými úpravami, ale rozhodně se ti nevrátí do ruky, když ti prostě upadne... to si ji budeš muset zvednout tak jako každý jiný :-)
Miss_Atlantis- Kapitán 6. divize
- Počet příspěvků : 7179
Datum registrace : 05. 02. 10
Věk : 22
Bydliště : Přelouč
Re: Yasuo Fukushima - člen 13. divize
tak mi dovol postavu jejíž jemno bude v angličtině a budu za vodou sorry ale já nikdy nebudu mít jsitotu v tom jak se co japonsky čte protože japonštinu fakt neznám . Nicmeně jsem rád za tenhle přístup i když se setzkkáš asi s mírnou odplatou v oblastech kterým zase rozumím já . Přeci jen když se muže trvat na tom aby se umělo vyslovit jméno ....Miss_Atlantis napsal:Já jen chcu vidět, že víš, jak se to čte, to je vše :-) A je to jinak než říkal Satoshi :-P Jako... já vím, jak se to čte, akorát nechci, aby měl někdo postavu, jejíž jméno neumí přečíst, že :-D A vzhledem k tomu, že se preferujou japonský jména, tak pokud chce mít něco extra, musí prokázat extra znalost :3
Jinak tiše doufat v divizi, to asi nepřinese ovoce, ale zkus se tam přihlásit a třeba to vyjde :-)
K těm útokům, místo... toho slova na r co tam máš si tam prosím dej "touei", je to detail, ale já mám ráda japonštinu :-D A ten samý útok/techniku prosímtě nějak líp vysvětli, pochopila jsem z toho, že pomocí té rotace to může odrážet útoky, ale to ostatní ohledně odzbrojení a rotace špice jsem moc nepobrala.
Dál ta schopnost, že se ti vrátí zanpakutou zpátky do ruky, řekněme bude moct zůstat s určitými úpravami, ale rozhodně se ti nevrátí do ruky, když ti prostě upadne... to si ji budeš muset zvednout tak jako každý jiný :-)
Ranum- Počet příspěvků : 98
Datum registrace : 30. 03. 11
Re: Yasuo Fukushima - člen 13. divize
Škoda, těšila jsem se, že někdo umí čínsky, když jsi říkal, že víš, jak se to čte :-) No nevadí, a anglických tu pár máme, tak to by se taky překouslo :-) Tak já nerozumím spoustě věcem, klidně mi v tom čumák vymáchej, jestli tě to potěší :-D
Miss_Atlantis- Kapitán 6. divize
- Počet příspěvků : 7179
Datum registrace : 05. 02. 10
Věk : 22
Bydliště : Přelouč
Re: Yasuo Fukushima - člen 13. divize
ne jako jen jsem mírně flustrován že dostávám vyprcáno kvuli takové banalitě jako je jméno ..... a neznalost jazkya který se v evropě orpavdu moc nepoužívá.Miss_Atlantis napsal:Škoda, těšila jsem se, že někdo umí čínsky, když jsi říkal, že víš, jak se to čte :-) No nevadí, a anglických tu pár máme, tak to by se taky překouslo :-) Tak já nerozumím spoustě věcem, klidně mi v tom čumák vymáchej, jestli tě to potěší :-D
Ranum- Počet příspěvků : 98
Datum registrace : 30. 03. 11
Re: Yasuo Fukushima - člen 13. divize
Jinak změněn trochu popis toho krytí v pdostatě jde jen o mechaniku odražení projektilu bud při zkaladní mdžení nebo už vlastní roztací kopí v kružnici před sebou tedy horizontalní rovin usamo samovraždy nepáchat .
Add navratová schopnost kopí no ono kdyby mu upadlo tak je lepší ho podebrat noho ua vykopnout zpatky než využívat přesun on trvá dele to je jen proto kdyby kopí odletělo moc daleko a tak a když jsem tu viděl jedovaté bodce a tak nu kopí co se umí vratit do rukou není moc jistě by se asi měl specifikovat dosah doba trvání a počet vracení za souboj ( kvuli ubytkům energie) a časový usek ( prostě proto )
Add navratová schopnost kopí no ono kdyby mu upadlo tak je lepší ho podebrat noho ua vykopnout zpatky než využívat přesun on trvá dele to je jen proto kdyby kopí odletělo moc daleko a tak a když jsem tu viděl jedovaté bodce a tak nu kopí co se umí vratit do rukou není moc jistě by se asi měl specifikovat dosah doba trvání a počet vracení za souboj ( kvuli ubytkům energie) a časový usek ( prostě proto )
Ranum- Počet příspěvků : 98
Datum registrace : 30. 03. 11
Re: Yasuo Fukushima - člen 13. divize
No, jméno je důležité, aspoň tak se mi to jeví :-) A prosím použídej "edit" vpravo nahoře v příspěvku místo dvou příspěvků pod sebou, je to pravidlo fóra :-)
Dobře, vymysli nějaký mechanismus ohledně toho přivolávání zbraně zpět. Vzhledem k tomu, že je to v shikaii zbraň, kterou házíš, tak je jasný, že chceš mít možnost, aby se ti vrátila, ale nemůže to být za všech okolností hned, takže nějaký princip tomu vymysli, za jakých podmínek se přivolá rychle, za jakých ne atd.
Jak to tedy vypadá, když se neroztočí celé kopí? jakože je pružné a točí se jenom špička, zatímco zbytek držíš v rukou? Takové nějaké gumové kopí? :-) Jo a proč tak trváš na tom "horizontálně"? :-D Mi to přijde trochu nepraktický... asi to blbě chápu, tak prosím taky vysvětlit :-)
EDIT
Hele, asi mě nebudeš mít rád, ale já budu dál šťourat do toho jména :-D Mohl by ses jmenovat jinak než Yoshi? Je to ze zcela praktických důvodů, aby se nepletla tvá postava s jistou jinou ve hře :-)
EDIT 2
Jak si to tak čtu... nemyslíš ty tou horizontální rovinou spíš vertikální? Horizontální je naležato, jestil se nemýlím, a kružnice před tebou mi nepřijde ležatá, spíš stojatá :-D
Dobře, vymysli nějaký mechanismus ohledně toho přivolávání zbraně zpět. Vzhledem k tomu, že je to v shikaii zbraň, kterou házíš, tak je jasný, že chceš mít možnost, aby se ti vrátila, ale nemůže to být za všech okolností hned, takže nějaký princip tomu vymysli, za jakých podmínek se přivolá rychle, za jakých ne atd.
Jak to tedy vypadá, když se neroztočí celé kopí? jakože je pružné a točí se jenom špička, zatímco zbytek držíš v rukou? Takové nějaké gumové kopí? :-) Jo a proč tak trváš na tom "horizontálně"? :-D Mi to přijde trochu nepraktický... asi to blbě chápu, tak prosím taky vysvětlit :-)
EDIT
Hele, asi mě nebudeš mít rád, ale já budu dál šťourat do toho jména :-D Mohl by ses jmenovat jinak než Yoshi? Je to ze zcela praktických důvodů, aby se nepletla tvá postava s jistou jinou ve hře :-)
EDIT 2
Jak si to tak čtu... nemyslíš ty tou horizontální rovinou spíš vertikální? Horizontální je naležato, jestil se nemýlím, a kružnice před tebou mi nepřijde ležatá, spíš stojatá :-D
Miss_Atlantis- Kapitán 6. divize
- Počet příspěvků : 7179
Datum registrace : 05. 02. 10
Věk : 22
Bydliště : Přelouč
Re: Yasuo Fukushima - člen 13. divize
No jenže to se jeví někom use znalostí jde mi o to že pokud bychom opravdu dbali na explicitní znalosti všeho co se používá v charakteru tak si tu nezahraje nikdo .
No v shakai to je spíš kopí než oštěp nicméně jde o jakosui jistotu pro chvilky kdy jím bucde chtít hodit a taky tak trochu pro budoucí vytvaření dalších kopí nezavisle na prvním.... jop a je to vertilkalně a jak já bych ti to jen jednou vemeč kopí a bodneš jím dopředu a pak to celé roztočíš když si vemeš většinu kopí ( tedy dřevených zbraní) tak maj trochu rozkmit . Nu a druhá metoda je že bodneš kopí před sebe do zeměchytneš ho urpsotředa točíš jím jako holí nebo nečím podobným
For me behind me( systematicky jen přepis českého pro mě za mě pro jazykovědce) sice si musím zase otevřít slovník změnit všehcny jmena v tom ale klidně system jo něco to vypracovat chce .... nicmeně když si vemu fakt že to zase neumí nic jiného kromě dormy kopí a vracení ... no uvidíme co mě napadne
prochazel sem si z legrace jmena dalších postav a fakt samí japonský jméno . Jen už fakt nevím jestl ise mám smát nebo plakat
Upraveny Shikai a předělána druhá schopnost jen přemýšlím ejstli tma nemám dát i vzorečky aby to bylo dost odborné
No v shakai to je spíš kopí než oštěp nicméně jde o jakosui jistotu pro chvilky kdy jím bucde chtít hodit a taky tak trochu pro budoucí vytvaření dalších kopí nezavisle na prvním.... jop a je to vertilkalně a jak já bych ti to jen jednou vemeč kopí a bodneš jím dopředu a pak to celé roztočíš když si vemeš většinu kopí ( tedy dřevených zbraní) tak maj trochu rozkmit . Nu a druhá metoda je že bodneš kopí před sebe do zeměchytneš ho urpsotředa točíš jím jako holí nebo nečím podobným
For me behind me( systematicky jen přepis českého pro mě za mě pro jazykovědce) sice si musím zase otevřít slovník změnit všehcny jmena v tom ale klidně system jo něco to vypracovat chce .... nicmeně když si vemu fakt že to zase neumí nic jiného kromě dormy kopí a vracení ... no uvidíme co mě napadne
prochazel sem si z legrace jmena dalších postav a fakt samí japonský jméno . Jen už fakt nevím jestl ise mám smát nebo plakat
Upraveny Shikai a předělána druhá schopnost jen přemýšlím ejstli tma nemám dát i vzorečky aby to bylo dost odborné
Ranum- Počet příspěvků : 98
Datum registrace : 30. 03. 11
Re: Yasuo Fukushima - člen 13. divize
"prochazel sem si z legrace jmena dalších postav a fakt samí japonský jméno . Jen už fakt nevím jestl ise mám smát nebo plakat"
Pokud vím, Bleach je japonský anime, takže nechápu tvoji reakci na to, že postavy v této RPG mají japonská jména. Já bych řekl, že je to dost pochopitelný. Ale tak klidně si poplač
Pokud vím, Bleach je japonský anime, takže nechápu tvoji reakci na to, že postavy v této RPG mají japonská jména. Já bych řekl, že je to dost pochopitelný. Ale tak klidně si poplač
Red- Kapitán 9. divize
- Počet příspěvků : 3866
Datum registrace : 13. 06. 10
Re: Yasuo Fukushima - člen 13. divize
Fukushima... no zajímavě zvoleno...
Jo a mohl bych já poprosit o to, aby jsi si po sobě trochu četl posty? Protože je to trochu špatné na porozumění.
Miss: Jakto, že se to takto nečte?! :P šink je jasný, protože to bylo v Code Geass :P
Jo a mohl bych já poprosit o to, aby jsi si po sobě trochu četl posty? Protože je to trochu špatné na porozumění.
Miss: Jakto, že se to takto nečte?! :P šink je jasný, protože to bylo v Code Geass :P
Satoshi- Kapitán 12. divize
- Počet příspěvků : 3249
Datum registrace : 05. 04. 09
Věk : 32
Bydliště : Las Noches
Re: Yasuo Fukushima - člen 13. divize
Red napsal:"prochazel sem si z legrace jmena dalších postav a fakt samí japonský jméno . Jen už fakt nevím jestl ise mám smát nebo plakat"
Pokud vím, Bleach je japonský anime, takže nechápu tvoji reakci na to, že postavy v této RPG mají japonská jména. Já bych řekl, že je to dost pochopitelný. Ale tak klidně si poplač
dobře uznávám příště tam doplním tag [sarkazmus][/sarkazmus] protože tu je dost charů který tedy nemají jap. jmena ale co už ...
Ale co no možná mám prostě smulu a sem jedinej u koho se to jmeno řeší .... ake je to zajimavý koukat na ty keny firely a podobný jmena . A už dost o tom celá tahle debata o jmenu mi přijde naprosto scestná neb to je fakt to poslední ...
Ranum- Počet příspěvků : 98
Datum registrace : 30. 03. 11
Re: Yasuo Fukushima - člen 13. divize
Pokud nechápeš: 1 bod v kido = 10 úrovní.
potom čím víc máš v kidu bodů tím lepší potom seš xD např kido bez zaklínadla
(což je u mě skoro normální.....)
Firel sice nemá žádný význam ale Příjmení mojí postavy už z japonštiny je
aspon doufám -.-
A nepřidávej do toho žádný odborný vzorečky....tady sme na for fun textový bleach RPG.
Ne na lekci matematiky....
potom čím víc máš v kidu bodů tím lepší potom seš xD např kido bez zaklínadla
(což je u mě skoro normální.....)
Firel sice nemá žádný význam ale Příjmení mojí postavy už z japonštiny je
aspon doufám -.-
A nepřidávej do toho žádný odborný vzorečky....tady sme na for fun textový bleach RPG.
Ne na lekci matematiky....
Firel- Člen 6. Divize
- Počet příspěvků : 1540
Datum registrace : 03. 06. 10
Re: Yasuo Fukushima - člen 13. divize
Nu ale na lekci japonštiny evidetně je ... jako to jediný mě mrzí že se tu do mě kde kdo navaží kuli naprosté pytlovině jako je jmeno ... jako jestli člověk co neumí japonsky tu nemá co dělat tak smažu char a du si po svémFirel napsal:Pokud nechápeš: 1 bod v kido = 10 úrovní.
potom čím víc máš v kidu bodů tím lepší potom seš xD např kido bez zaklínadla
(což je u mě skoro normální.....)
Firel sice nemá žádný význam ale Příjmení mojí postavy už z japonštiny je
aspon doufám -.-
A nepřidávej do toho žádný odborný vzorečky....tady sme na for fun textový bleach RPG.
Ne na lekci matematiky....
A to s tim kido chapu jen potřebuju link na seznam tzn který je 1 -2 ect
Ranum- Počet příspěvků : 98
Datum registrace : 30. 03. 11
Re: Yasuo Fukushima - člen 13. divize
Kido najdeš například TADY stačí si to vygooglit =)
A nečerti se, lidi se ti snaží pomoci, jen si občas hold neodpustí jízlivé poznámky, ale to je zakořenený smysl pro zvrácenost, to nevyčistíš ani Vanishem...
A nečerti se, lidi se ti snaží pomoci, jen si občas hold neodpustí jízlivé poznámky, ale to je zakořenený smysl pro zvrácenost, to nevyčistíš ani Vanishem...
Nawaki- Kapitán 10. divize
- Počet příspěvků : 3511
Datum registrace : 13. 06. 10
Věk : 36
Bydliště : 8. ohnivá úroveň
Re: Yasuo Fukushima - člen 13. divize
Já se nečertím spíš sem byl sklamaný neb sem fakt netušil že zrovna jmeno bude takový problém to je celé.. A za ty kido dík nechtělo se mi googlit
jinak jestli to dobře chápu tak s bakudo 5 umím teda všechna do 50 přičemž ty do 20 bez zaklínadel. Nebo si mám vybrat určitý počet....( musí se kouknout na pravidla jestli tu nejsou nějaká zakazaná už si to nepamatuje) + zaklínadla pro ta vyšší mám nějak vymýšlet nebo jsou někde dohledatelná?
jinak jestli to dobře chápu tak s bakudo 5 umím teda všechna do 50 přičemž ty do 20 bez zaklínadel. Nebo si mám vybrat určitý počet....( musí se kouknout na pravidla jestli tu nejsou nějaká zakazaná už si to nepamatuje) + zaklínadla pro ta vyšší mám nějak vymýšlet nebo jsou někde dohledatelná?
Ranum- Počet příspěvků : 98
Datum registrace : 30. 03. 11
Strana 1 z 2 • 1, 2
Similar topics
» Ren Akai Člen 2. divize
» Sai Kazuma - člen 11. divize
» Arinoki Kenkyoshou-3.divize(člen)
» Kagaku Toshiyuki - Člen 12. divize
» Shiin Hiiragi - člen 7. divize
» Sai Kazuma - člen 11. divize
» Arinoki Kenkyoshou-3.divize(člen)
» Kagaku Toshiyuki - Člen 12. divize
» Shiin Hiiragi - člen 7. divize
Strana 1 z 2
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru