Kidou - jdeme na to!
+7
Nawaki
vodovod
Satoshi
Miss_Atlantis
Firel
Rei
dead wind
11 posters
Strana 1 z 2
Strana 1 z 2 • 1, 2
Kidou - jdeme na to!
Opět jsem po dohodě s hlavním gm otevřel otázku jedné z hlavních dovedností shinigami - kidou. Podle mého názoru totiž není démonská magie v naší RPG tak využívána, jak by měla. Osmdesát procent lidí si při výběru svého charakteru vybere umění meče, do kterého investuje padesát procent bodů, zbylých padesát procent pak padne na shunpo. Z takových charakterů pak může vzniknout plnohodnotná posádka jedenácté divize, né však celá Seireitei. Z tohoto důvodu tedy opět otevírám dveře novým "spellům", které můžete pomoc vytvořit i Vy. Kidou se dělí na tři základní části - Hado, Bakudo a poslední část je kidou týkající se ošetření(v podstatě víme, že léčení shinigami se provádí postupnou stabilizací reiatsu). Každá taková část má svou obtížnost označovanou číslem od 1 do 99. Byl bych tedy rád, kdyby jsme postupně zaplnili úrovně kidou vlastními návrhy. Návrhy podporují formát páté divize, který je [Only admins are allowed to see this link]. Byl bych rád, aby se jednalo o seriózní návrhy, žádné taškařice. Osobně jsem schopen doplnit zaklínadla svým básnickým střevem, avšak bude potřeba, aby někdo překládal názvy do japonštiny(Satoshi) a aby se dal popis pochopit. Pro začátek bych začal s vyplňováním do úrovně dvacet.
Re: Kidou - jdeme na to!
Takže, od začiatku:
1. Bude určitý set "spellov" na daný level? Levelov bude teda 99? (Ja osobne by som max. dala 25, možno 30 vzhľadom na to, že dostať sa tu napr. na 99lvl v danom type kidou môže byť dosť obtiažne. Nehovoriac teda o tom, že niektoré si vytvorí postavu nováčika a tí skúsenejší hráči by teda boli vo veľkej nevýhode.)
2. Apropo spelly... Teoreticky by mohlo byť možné zaviesť systém "používania". Čím viac sa daný spell používa, tým je jeho šanca, že bude fungovať a že sa prípadne "caster" strafí väčšia. Privádza ma to k prvému bodu. Teda na určitom lvly by sa získali dané spelly kido z daného levelu. Samozrejme ich účinnosť by sa získavala len samotnou praxou (v boji, tréningom).
1. Bude určitý set "spellov" na daný level? Levelov bude teda 99? (Ja osobne by som max. dala 25, možno 30 vzhľadom na to, že dostať sa tu napr. na 99lvl v danom type kidou môže byť dosť obtiažne. Nehovoriac teda o tom, že niektoré si vytvorí postavu nováčika a tí skúsenejší hráči by teda boli vo veľkej nevýhode.)
2. Apropo spelly... Teoreticky by mohlo byť možné zaviesť systém "používania". Čím viac sa daný spell používa, tým je jeho šanca, že bude fungovať a že sa prípadne "caster" strafí väčšia. Privádza ma to k prvému bodu. Teda na určitom lvly by sa získali dané spelly kido z daného levelu. Samozrejme ich účinnosť by sa získavala len samotnou praxou (v boji, tréningom).
Re: Kidou - jdeme na to!
Je pravda, že platí pravidlo - co bod v kidou, to jedna úroveň nahoru. Avšak nepočítá se s tím, že nováček, který si dá do kidou postupně deset bodů bude umět ta nejnebezpečnější zaříkadla. To si myslím, že je ještě třeba opravit.
Co se týče levelů, je jich devět - první level jsou spelly od 1-9 atp. Teda aspoň takhle jsem to pochopil.
Co se týče levelů, je jich devět - první level jsou spelly od 1-9 atp. Teda aspoň takhle jsem to pochopil.
Re: Kidou - jdeme na to!
Okej, lebo by bolo dosť zložité zariadiť to, že by každý mal v každej sekcii poskytnutých 99 prakticky experience bodov.
Re: Kidou - jdeme na to!
Rei napsal:Okej, lebo by bolo dosť zložité zariadiť to, že by každý mal v každej sekcii poskytnutých 99 prakticky experience bodov.
Prodiskutuju to ještě s Miss, protože tohle bude ještě evidentně chybět. Jinak návrhy můžete psát sem, schválené kidou pak dáme na seznam povolených.
Re: Kidou - jdeme na to!
Jestli jsem vás dva pochopil správně hodláte mi zabavit můj repertoál destruktivního kido a hodit mě spátky na akademii abych strávil nějakej ten den tréningem všech kido který na tom seznamu jsou i budou? nebo to platí tak že všechno co moje postava neumí (cěhoč je málo ale budo to všechna nově vytvořená kida) tak se je budu muset napřed učit se zaklínadlem a až po chvíli praxe na ono nové kido budu uplatnovat techniky které umožní seslání bez zaklínadla?
btw zatím veškerá kida kerá máš winde v tom mém seznamu umím bohužel pouze já...seven je uměl také ale už nehraje. takže bych měl asi otevřít výuku .
a abych nedělal OT tak obnovím kostru pro vytváření novích kido
Dal jsem to do Code pro lepší kopírování
- Nawaki
Typ:Bakudo
Úroven: Jelikož je limit 25 tak je úroven 25 ale měla by být větší...
Jméno: Fullhand Horin
Zaklínadlo: Neznámé(resp neumim básnit... xD)
Schopnosti kida:Ty samé jako u klasického Horínu akorát místo aby oranžoví paprsek vyletěl z jednoho prstu vyletí velká pazoura která doslova chytí nepřítele. Je to narozdíl od normálního horínu lépe ovladatelné: ovládá se to rukou ze které kido vyletělo.
A více destruktivní: Po uchycení uživatele se s ním může volně máchat nebo ho zatlačit do země.
úrovení u tohoto si nejsem jistý
btw zatím veškerá kida kerá máš winde v tom mém seznamu umím bohužel pouze já...seven je uměl také ale už nehraje. takže bych měl asi otevřít výuku .
a abych nedělal OT tak obnovím kostru pro vytváření novích kido
- kód:
[b]Typ:[/b]
[b]Úroven:[/b]
[b]Jméno: [/b]
[b]Zaklínadlo:[/b]
[b]Schopnosti kida:[/b]
Dal jsem to do Code pro lepší kopírování
- Nawaki
Typ:Bakudo
Úroven: Jelikož je limit 25 tak je úroven 25 ale měla by být větší...
Jméno: Fullhand Horin
Zaklínadlo: Neznámé(resp neumim básnit... xD)
Schopnosti kida:Ty samé jako u klasického Horínu akorát místo aby oranžoví paprsek vyletěl z jednoho prstu vyletí velká pazoura která doslova chytí nepřítele. Je to narozdíl od normálního horínu lépe ovladatelné: ovládá se to rukou ze které kido vyletělo.
A více destruktivní: Po uchycení uživatele se s ním může volně máchat nebo ho zatlačit do země.
úrovení u tohoto si nejsem jistý
Firel- Člen 6. Divize
- Počet příspěvků : 1540
Datum registrace : 03. 06. 10
Re: Kidou - jdeme na to!
Měli bychom to vytvářet nějak systematicky, proto bych byl radši, kdyby se nejprve navrhla zaklínadla do síly 20, což je druhá úroveň, tzn. pro ty, co mají v bodech pro kidou dva a níže bodů. Co se týče učení, předpokládá se, že po vystudování akademie umíš zaklínadla pro veškerá kidou(samozřejmě tvé maximální úrovně), pokud tomu tak není, uvádíš to v charakteru.
Re: Kidou - jdeme na to!
Řeknu vám k tomu tohle: nemám ráda čísla v RPG. V RPG jakožto GM vyprávím, ne počítám. V typu hry, jakým je tohle RPG, je složitější systém ohledně kida naprosto zbytečný. Tak to aspoň vidím já. Proti novým kidou nejsem, ale budu s nima zacházet stejně jako dosud s těma původníma :-)
Miss_Atlantis- Kapitán 6. divize
- Počet příspěvků : 7179
Datum registrace : 05. 02. 10
Věk : 22
Bydliště : Přelouč
Re: Kidou - jdeme na to!
Firel napsal:
Typ:Bakudo
Úroven: Jelikož je limit 25 tak je úroven 25 ale měla by být větší...
Jméno: Fullhand Horin
Zaklínadlo: Neznámé(resp neumim básnit... xD)
Schopnosti kida:Ty samé jako u klasického Horínu akorát místo aby oranžoví paprsek vyletěl z jednoho prstu vyletí velká pazoura která doslova chytí nepřítele. Je to narozdíl od normálního horínu lépe ovladatelné: ovládá se to rukou ze které kido vyletělo.
A více destruktivní: Po uchycení uživatele se s ním může volně máchat nebo ho zatlačit do země.
úrovení u tohoto si nejsem jistý
Když já nějak tak nemůžu najít, jak vypadá normální "Horin". Navíc názvy potřebuju spíš v češtině nebo v japonštině, protože ve finále by měli být zase v japonštině.
Re: Kidou - jdeme na to!
normální horín vypadá jako lano kterým uživatel musí švihat aby s ním pohnul.
[Only admins are allowed to see this link] na téhle stránce jsou všechny kida včetně obrázků
[Only admins are allowed to see this link] na téhle stránce jsou všechny kida včetně obrázků
Firel- Člen 6. Divize
- Počet příspěvků : 1540
Datum registrace : 03. 06. 10
Re: Kidou - jdeme na to!
Firel napsal:normální horín vypadá jako lano kterým uživatel musí švihat aby s ním pohnul.
[Only admins are allowed to see this link] na téhle stránce jsou všechny kida včetně obrázků
No já jsem se díval jenom na kidou, které byly použity v manze, takže proto jsem to nevěděl =)
Jinak:
Typ: Bakudo
Úroven: 8
Jméno: Pavoučí sevření
Zaklínadlo: Za jasného svitu měsíčního připrav z hrnku popelícího jasná, bledá rostoucí křídla. V závanu hnaném touhou a vášní, z květin tvořených v zášti, připrav tělo, které chtělo býti spoutáno v nekončícím plášti.
Schopnosti kidou: Z předpažené ruky vytryskne poutací kidou ve tvaru pavoučí sítě, které může kompletně zasáhnou jednoho, nebo více nepřátel. Vyslaná síť působí na seslané oponenty přilnavě, jelikož je přilnavá na zdroj reiatsu. Je jedním ze základních dovedností v poutacích kidou.
Re: Kidou - jdeme na to!
btw winde.....kdo to bude všechno schvalovat? xD
Typ: Hado
Úroven:1
Jméno: nevím jak to pojmenovat ale jedná se praktický opak Sho
Zaklínadlo: žádné
Schopnosti kida: Tak jako Sho v závisloti na síle uživatele odrazí pryč toto kido ho naopak přitáhne.
Typ: Hado
Úroven:1
Jméno: nevím jak to pojmenovat ale jedná se praktický opak Sho
Zaklínadlo: žádné
Schopnosti kida: Tak jako Sho v závisloti na síle uživatele odrazí pryč toto kido ho naopak přitáhne.
Firel- Člen 6. Divize
- Počet příspěvků : 1540
Datum registrace : 03. 06. 10
Re: Kidou - jdeme na to!
Aha... tak ten někdo si myslím, že je už asi vybrán =)dead wind napsal:avšak bude potřeba, aby někdo překládal názvy do japonštiny(Satoshi)
Mo... shouganai... budeš chtít překlad jen názvu, nebo nějaký volný překlad i zaříkadla?
Satoshi- Kapitán 12. divize
- Počet příspěvků : 3249
Datum registrace : 05. 04. 09
Věk : 32
Bydliště : Las Noches
Re: Kidou - jdeme na to!
Firel napsal:btw winde.....kdo to bude všechno schvalovat? xD
Typ: Hado
Úroven:1
Jméno: nevím jak to pojmenovat ale jedná se praktický opak Sho
Zaklínadlo: žádné
Schopnosti kida: Tak jako Sho v závisloti na síle uživatele odrazí pryč toto kido ho naopak přitáhne.
No já, tak nějak spolu s Miss.
Typ: Hado
Úroven:1
Jméno: Suwarō
Zaklínadlo: Přistaň tam, kde si vzlétl.
Schopnosti kidou: V závislosti na síle sesílajícího shinigami dokáže přitáhnout cíl. Jedná se o nejednoduší zaklínadlo skládající se pouze z jedné věty, z které je očividná formulace.
Aha... tak ten někdo si myslím, že je už asi vybrán =)
Mo... shouganai... budeš chtít překlad jen názvu, nebo nějaký volný překlad i zaříkadla?[/quote]
Myslím, že názvy budou stačit. Pokud to teda budeš stíhat, mockrát děkuju =)
Re: Kidou - jdeme na to!
Nič proti ale hado 1 už bolo v bleach použité [Only admins are allowed to see this link]dead wind napsal:Firel napsal:btw winde.....kdo to bude všechno schvalovat? xD
Typ: Hado
Úroven:1
Jméno: nevím jak to pojmenovat ale jedná se praktický opak Sho
Zaklínadlo: žádné
Schopnosti kida: Tak jako Sho v závisloti na síle uživatele odrazí pryč toto kido ho naopak přitáhne.
No já, tak nějak spolu s Miss.
Typ: Hado
Úroven:1
Jméno: Suwarō
Zaklínadlo: Přistaň tam, kde si vzlétl.
Schopnosti kidou: V závislosti na síle sesílajícího shinigami dokáže přitáhnout cíl. Jedná se o nejednoduší zaklínadlo skládající se pouze z jedné věty, z které je očividná formulace.
vodovod- Počet příspěvků : 382
Datum registrace : 19. 08. 10
Věk : 27
Bydliště : Ždaňa
Re: Kidou - jdeme na to!
Nič proti ale hado 1 už bolo v bleach použité [Only admins are allowed to see this link]vodovod napsal:
No já nevím, jestli je pravidlo, že pod jedním číslem je pouze jeden spell. Tak ho přesuneme na druhou pozici, to zas není tak velkej problém.
Typ: Hado
Úroven: 3
Jméno: Zelený plamen
Zaklínadlo: Již dlouho ve věčném stínu číháš, bez toho aby jsi tušil však vnímáš, že přišel čas, proměnit skutek v hlas.
Schopnosti kida: Z ruky vytryskne zelený plamen, který má opodstatnění pouze v ohni. Zaklínadlo je na jednoduché úrovni, stejně tak efekt, který se netají menší účinností.
Re: Kidou - jdeme na to!
a kde je moje Bakudo # 45? To někdo mazal?
Nawaki- Kapitán 10. divize
- Počet příspěvků : 3511
Datum registrace : 13. 06. 10
Věk : 36
Bydliště : 8. ohnivá úroveň
Re: Kidou - jdeme na to!
Midori Hidead wind napsal:[
Jméno: Zelený plamen
Satoshi- Kapitán 12. divize
- Počet příspěvků : 3249
Datum registrace : 05. 04. 09
Věk : 32
Bydliště : Las Noches
Re: Kidou - jdeme na to!
Typ: Bakudo
Úroveň: 89
Jméno: Hyaku Seki
Zaklínadlo: Není, akorát příprava na kidou je asi 5 vteřin (Taky nejsem světový básník)
Schopnosti Kido: Je to vylepšené Bakudo 8=Seki. Kolem uživatele se objeví 100 Seki a po každém zásáhu jedno zmizí. Když už třeba budou zbývat jen 5 Seki a protivník udeří do toho místa, kde to Seki není, tak to nebude mít vliv. Zmizí jiné Seki. Z toho vyplívá, že protivník nejdřív musí zničit všechna Seki, aby uživatele mohl konečně napadnout normálně. Toto kidou spotřebovává hodně reiatsu a po dobu toho je velmi omezený rychlost. Technika se spíš používá na odpočinutí a popřípadě uzdravení. Každopádně pokud proti vám stojí opravdu rychlý bojovník, moc se to neoplatí.
Úroveň: 89
Jméno: Hyaku Seki
Zaklínadlo: Není, akorát příprava na kidou je asi 5 vteřin (Taky nejsem světový básník)
Schopnosti Kido: Je to vylepšené Bakudo 8=Seki. Kolem uživatele se objeví 100 Seki a po každém zásáhu jedno zmizí. Když už třeba budou zbývat jen 5 Seki a protivník udeří do toho místa, kde to Seki není, tak to nebude mít vliv. Zmizí jiné Seki. Z toho vyplívá, že protivník nejdřív musí zničit všechna Seki, aby uživatele mohl konečně napadnout normálně. Toto kidou spotřebovává hodně reiatsu a po dobu toho je velmi omezený rychlost. Technika se spíš používá na odpočinutí a popřípadě uzdravení. Každopádně pokud proti vám stojí opravdu rychlý bojovník, moc se to neoplatí.
Naposledy upravil Kurotsuchi Midori dne Sat Nov 27, 2010 5:47 pm, celkově upraveno 1 krát
Kurotsuchi Midori- Počet příspěvků : 378
Datum registrace : 05. 02. 10
Věk : 28
Bydliště : Soul Society
Re: Kidou - jdeme na to!
Tak obnovuju svoje oblíbené:
Typ: Bakudō
Úroven: #45
Jméno: Pin zo ro
Zaklínadlo: 9 splašených jezdců apokalypsy, 8 jahodových koláčů, 7 značně zlevněných purpurových deštníků, 6 krabic vína, 5 vlčích ocasů
Schopnosti kida: Vyvolá 2-4 (záleží na síle sesilatele) soustředné kruhy, které spoutají cíl. Když je některý kruh přerušen tak se posílí ty ostatní. Každý kruh navíc funguje jako gravitační studna a stahuje cíl k zemi
Typ: Bakudō
Úroven: #45
Jméno: Pin zo ro
Zaklínadlo: 9 splašených jezdců apokalypsy, 8 jahodových koláčů, 7 značně zlevněných purpurových deštníků, 6 krabic vína, 5 vlčích ocasů
Schopnosti kida: Vyvolá 2-4 (záleží na síle sesilatele) soustředné kruhy, které spoutají cíl. Když je některý kruh přerušen tak se posílí ty ostatní. Každý kruh navíc funguje jako gravitační studna a stahuje cíl k zemi
Nawaki- Kapitán 10. divize
- Počet příspěvků : 3511
Datum registrace : 13. 06. 10
Věk : 36
Bydliště : 8. ohnivá úroveň
Re: Kidou - jdeme na to!
Midori: 76 je na popis kida + ještě to, že příprava trvá jen 5 vteřin, což je uber málo, je nízká úroveň ;) Zvyš úroveň, nebo vymysli zaklínadlo
Satoshi- Kapitán 12. divize
- Počet příspěvků : 3249
Datum registrace : 05. 04. 09
Věk : 32
Bydliště : Las Noches
Re: Kidou - jdeme na to!
může být více kido stejné úrovně :P kdyby ses o kido zajímal všimnul by jsi si toho že geki a horín jsou obě bakudo no. 9 :3 takže je jen fér že Sho bude mít protikladné hado na úrovni 1.
A hádám že to není poprvé navíc tady se odproštujem od původího anime.
A hádám že to není poprvé navíc tady se odproštujem od původího anime.
Firel- Člen 6. Divize
- Počet příspěvků : 1540
Datum registrace : 03. 06. 10
Re: Kidou - jdeme na to!
Upravil jsem nejmocnější kido v páté divizi na trochu více pochopitelné.
Typ:Rituální Bakudo nebo Jiná
Úroveň: Neznámá,vyžaduje znalosti používání ohně,vody,vzduchu,země a kida na profesionální úrovni.
Název: Spoutání elementy/ Pentagramus
Zaklínadlo: Na toto kido je potřeba zdlouhavý rituál podobný ishidovo,kdy musel rozmístit svích 5 šípů do přesného pentagramu. Tady se vytvoří pentagram ze 4 elementu a kido energie (nebo reiatsu).(Elektřina se v tomto případě nepovažuje za element ke spoutání.
Tento zdlouhavý rituál se dá nahradit týmem 5 lidí s profesionálním zaměřením nebo zanpakuto s potřebným elementem.
Vlastnosti kida: Nepřítel je uvězněn v oblasti pětiúhelníku který se vytvoří při vzniku pentagramu.Zevnitř pětiúhelníku se dá uniknout jediným způsobem.
Oběť nebo oběťi se musí rozhodnout jaký z použitých elementů použijí k pokusu o únik.
Když si oběť vybere element vyšle proud síly s daným elementem do bariéry. Síla elementu který si oběť zvolila bude čelit velikosti všech zbylích elementů.
Např: Když se použije všech 5 elementů: Ohen voda země vzduch a Reiatsu. Obět si vybere Ohen a vyšle veškerou svojí sílu do bariéry. Když bude ta síla vetší než všechny zbilé najednou prolomil pentagram. Pokud ovšem někdo posílí Pentagram zvenčí tím že přidá reiatsu pošle do bariéry proud nějakého z elementů se může stát že síla uvnitř nebude stačit k prolomení. V tom případě se veškerá síla uvolněná do bariéry zevnitř opět vrátí.
To že se ta síla vrátí znamená že když někdo vyšle Soren sokatsui bariéra ho pohltí a začne boj se zbilími elementy, když ta síla prohraje a Pentagram vydrží tak Bariéra váš soren sokatsui prostě vystřelí zpět na vás. Ovšem při Zrušení pentagramu dojde k masivnímu výbuchu podobnému Fushibi.
Potom bych k tomu doplnil jedno 90+ Rituální bakudo podobné tomuto....
Typ:Rituální Bakudo nebo Jiná
Úroveň: Neznámá,vyžaduje znalosti používání ohně,vody,vzduchu,země a kida na profesionální úrovni.
Název: Spoutání elementy/ Pentagramus
Zaklínadlo: Na toto kido je potřeba zdlouhavý rituál podobný ishidovo,kdy musel rozmístit svích 5 šípů do přesného pentagramu. Tady se vytvoří pentagram ze 4 elementu a kido energie (nebo reiatsu).(Elektřina se v tomto případě nepovažuje za element ke spoutání.
Tento zdlouhavý rituál se dá nahradit týmem 5 lidí s profesionálním zaměřením nebo zanpakuto s potřebným elementem.
Vlastnosti kida: Nepřítel je uvězněn v oblasti pětiúhelníku který se vytvoří při vzniku pentagramu.Zevnitř pětiúhelníku se dá uniknout jediným způsobem.
Oběť nebo oběťi se musí rozhodnout jaký z použitých elementů použijí k pokusu o únik.
Když si oběť vybere element vyšle proud síly s daným elementem do bariéry. Síla elementu který si oběť zvolila bude čelit velikosti všech zbylích elementů.
Např: Když se použije všech 5 elementů: Ohen voda země vzduch a Reiatsu. Obět si vybere Ohen a vyšle veškerou svojí sílu do bariéry. Když bude ta síla vetší než všechny zbilé najednou prolomil pentagram. Pokud ovšem někdo posílí Pentagram zvenčí tím že přidá reiatsu pošle do bariéry proud nějakého z elementů se může stát že síla uvnitř nebude stačit k prolomení. V tom případě se veškerá síla uvolněná do bariéry zevnitř opět vrátí.
To že se ta síla vrátí znamená že když někdo vyšle Soren sokatsui bariéra ho pohltí a začne boj se zbilími elementy, když ta síla prohraje a Pentagram vydrží tak Bariéra váš soren sokatsui prostě vystřelí zpět na vás. Ovšem při Zrušení pentagramu dojde k masivnímu výbuchu podobnému Fushibi.
Potom bych k tomu doplnil jedno 90+ Rituální bakudo podobné tomuto....
Firel- Člen 6. Divize
- Počet příspěvků : 1540
Datum registrace : 03. 06. 10
Re: Kidou - jdeme na to!
Princip toho kido je dost pochybný, nevim z čeho jiného by se měli vytvářet elementy. Ten spell sám o sobě dělá moc věcí je to úroveň vyšší jak 90. Nelíbí se mi to.
Re: Kidou - jdeme na to!
winde ty elementy nemusí být vždy všechny navíc se dají nahradit kidem.... tenran vítr shakaho ohen. zbylí dva elementy hold maj smůlu. a máš pravu je to větší jak 90 ale princip toho schváleného pentagramu byl ještě pochybnější. tak jsem ho trochu předělal ale je to skoro to samé: rozmístit elementy do pentagramu dá celkem zabrat je to ještě větší a delší příprava než zaklínadlo.
to že je to trochu přehuštěný je proto aby se dalo pochopit jak se z toho dostat... i když jsou elementy vytvořené kidem z kida pořád se dají použít.... kdyžtak se mě přez Pm zeptej já ti to objasním.
to že je to trochu přehuštěný je proto aby se dalo pochopit jak se z toho dostat... i když jsou elementy vytvořené kidem z kida pořád se dají použít.... kdyžtak se mě přez Pm zeptej já ti to objasním.
Firel- Člen 6. Divize
- Počet příspěvků : 1540
Datum registrace : 03. 06. 10
Strana 1 z 2 • 1, 2
Strana 1 z 2
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru